Et En

Vahur Leemets, +37256495439, vahur@nelson.ee

Schedule

Avatud Rada:

11.06.2017 kell 11:00 Rada ei ole tähistatud, raja läbimine toimub grupihuhtide vedamisel.

Rada on sõitmiseks ainult avatud raja päeval ja võistluspäeval.

Võistluspäeval:

12:00 47 km Põhisõidu start

12:10 Saare Foods Lastesõidud kiriku pargis (Registreerumine kohapeal. Tasuta)

13:15 19 km Noorte- ja Matkasõidu start

15.30 autasustamine

LIVE TULEMUSED

GPS JÄLGIMINE

Võistluskeskus asub Rakvere Spordikeskuses. Start ja finish Kastani puiesteel.

Track description

NB! Kokkuleppel maaomanikega on rada sõitmiseks ainult võistluspäeval.

Pesemine peale võistlust toimub Rakvere Spordikeskuses. Pesuruumi kasutamine maksab 2 eurot. Riietumine enne võistlust tasuta.

Rattapesu on Rakvere Staadioni tribüüni taga.

Pika distantsi rajakirjeldus

Rakvere maratoni start on Kastani tänavalt Rakvere Spordikeskuse eest. Peale paarisaja meetrist stardisirget on täisnurkne pööre paremale kust siirdutakse üle Sillatänava ja Tõusutänava tõusude Vallimäele. Vallimäel kulgeb rada mõõda idapoolset serva, ületab linnuse parklasse viiva tee ning tuleb siis kaarega tagasi linnuse ette. Linnusest möödutakse sellel aastal ida-küljest. See peaks aitama  muuta pundis sõitu sujuvamaks. Edasi tullakse vallimäe keskel asuvaid radu pidi laululavani ja sealt paremale ülesse ning Tammikusse.

Peale seda kulgeb rada mööda pinnasteed ja heinamaa singlit Siplasemäele, kus tuleb kohe võtta järgmine tõsisem tõus. Siplasemäel sõidetakse ca 1,3 km mööda tehnilisi singelid, tõuse ja laskumisi. Samas on rada võrreldes eelmiste aastatega natuke leebem. Peale Siplasemäge sõidetakse läbi kahe karjääri, kus on lahtist kivipinnast, kuni jõutakse ca 1,9 km pikkusele singlile mis kulgeb üle Jupri mägede ning kus on kaks tõsisemat tõusunukki. Korraks tuleb väike kruusatee lõik ning üsna kohe keerab rada paremale ja uuesti metsasinglile. Peale singlit tuleb kruusatee, mis ületab 16,2 km maanteed.

Peale maanteeületust jätkub kruusatee kuni siloaukudeni, kus vasakpöördega läheb rada üle siloaukude metsainglile. Kuiva ilma korral on seal esimene koht, kus võib mudaseks saada. Peale metsasinglit tuleb rada taluhoovi kõrvalt 17,2 km kruusateele kust kulgeb Pajusti poole. Enne Pajustit muutub tee kattega teeks ning rada keerab täisnurkse pöördega paremale eramajade piirkonda. Sealt liigutakse Vinni Vallamajani kus on 19,9 km peal TP 2/3.

Sealt edasi kulgeb rada Pajusti pargi singlitel ja suusaradadel kuni maanteeületuseni, peale mida on ca 1,3 km kruusateed. Kruusatee lõppeb heinamaa singliga mis keerab paremale metsa. Kui metsasingel läbi saab, tulevad kruusatee ja pinnastee lõigud ning rada jõuab välja elektriliini alusele rajale. Seal on mõni hooga võetav tõusunukk ning liinialuse raja lõpus on täisnurkne pööre vasakule põllupealsele singlile. Singli lõpus keeratakse vasakule pinnasteele ning pinnasteelt keeratakse paremale kruusateele. Kruusateelt keeratakse omakorda vasakule pinnasteele mis muutub põllupealseks rajaks. 27 km-l jõuab rada Madiseauguni, kus see tiirutab lohu servi pidi ülesse ja alla. Madiseaugust väljudes on km 28,7 vahefinish.

Mõõda kruusateid ja singlit jõutakse uuesti elektriliini alusele teele ning peale mida on veel korra lühike kruusatee lõik. Edasi tuleb juba 1,9 km metsasingel mille alguses on kohe üks järsum tõusunukk. Singli lõpus on 31 km-l maanteeületus Vinnis ning peale seda tiirutab rada uuesti Pajusti pargi suusa- ja metsaradadel. Pajusti pargi lõpus on ka üks järsum tõus. Siis on rada tagasi Pajustis kus km 32,5 asub TP 2/3.

Peale Pajustit on pikad asfaldi ja kruusatee lõigud kuni 36,4 km-ni kus muutub tee pinnasteeks mis viib tagasi Siplasemäele. Seal ootab ees kohe pikk tõus, peale mida tiirutab rada uuesti ca 1,7 km Siplasemäe singlitel. Siplasemäe lõigu lõpus asub km 38,9 TP 1/4.

Peale seda kulgeb rada mõõda heinamaa singleid, pinnasteid ja metsasingleid tagasi kõrgemäele kus km 40,7 tuleb  lühikese ajaga võtta kaks tõsisemat tõusu. Kui kõrgemäe tõusud, laskumised läbitud, kulgeb rada mõõda heinamaa singlit km 42,5 asuva Palremo tunnelini. Peale tunnelit tiirutab rada mõõda metsalust rada  ning peale 43,6 km asuvat Lilleoru tänava ületust ollakse uuesti Palermo singlitel ja suusaradadel. Palermo radadelt lahkudes jätkub rada singlina kuni täisnurkse parempöördeni Tammiku tänava asfaldile. Peale lühikest asfaldi ja munakivi lõiku keerab rada veel 45,5 km peal korra vasakule metsasinglile. Peale singli lõpus olevat laskumist on lõpuni jäänud veel väike asfaldilõik, vasakpööre ja lõpuspurt.

Noorte- ja Matkasõidu raja kirjeldus:

Rakvere poolmaratoni start on Kastani tänavalt Rakvere Spordikeskuse eest. Peale paarisaja meetrist stardisirget on täisnurkne pööre paremale kust siirdutakse üle Sillatänava ja Tõusutänava tõusude Vallimäele. Vallimäel kulgeb rada mõõda idapoolset serva, ületab linnuse parklasse viiva tee ning tuleb siis kaarega tagasi linnuse ette. Linnusest möödutakse sellel aastal ida-küljest. See peaks aitama  muuta pundis sõitu sujuvamaks. Edasi tullakse vallimäe keskel asuvaid radu pidi laululavani ja sealt paremale ülesse ning Tammikusse. Tammikust sõidetakse otse läbi ja pärast teeületust ca 3,6 km peal tiirutatakse natuke Palermo suusaradadel ning metsaalustel singlitel. 5,4 km peal ületatakse Lilleoru tänav ning pärast lühikest metsasinglit jõutakse 5,8 km peal Palermo tunnelini, peale mida läheb rada mööda heinamaa pealset jälge Kõrgemäe poole. 7 km peal jõuab rada esimese raskema tõusuni, mille lõpus keerab rada vasakule tehnilisele singlile. Singel lõppeb laskumisega järgmisele tõusunukile kõrgemäe all oleval künkal. Peale künkalt laskumist ootab ees juba Kõrgemäe tõus ning sellele järgneb kiire laskumine ja pikk sirge pinnastee Siplasemäe poole. Pinnastee muutub lõpus heinamaal olevaks singliks ning mõõda singlit jõutakse 10 km peal kruusateele kus asub TP 1/4.

Peale seda kulgeb rada mööda pinnasteed ja heinamaa singlit Siplasemäele, kus tuleb kohe võtta järgmine tõsisem tõus. Tõusu keskel pöörab poolmaratoni rada vasakule. Siplasemäe lõigu lõpus asub km 12,2 TP 1/4. Peale seda kulgeb rada mõõda heinamaa singleid, pinnasteid ja metsasingleid tagasi kõrgemäele kus 14 km-l tuleb  lühikese ajaga võtta kaks tõsisemat tõusu. Kui kõrgemäe tõusud, laskumised läbitud, kulgeb rada mõõda heinamaa singlit km 15,7 asuva Palremo tunnelini. Peale tunnelit tiirutab rada mõõda metsalust rada  ning peale 16,8 km asuvat Lilleoru tänava ületust ollakse uuesti Palermo singlitel ja suusaradadel. Palermo radadelt lahkudes jätkub rada singlina kuni täisnurkse parempöördeni Tammiku tänava asfaldile. Peale lühikest asfaldi ja munakivi lõiku keerab rada veel 18,7 km peal korra vasakule metsasinglile. Peale singli lõpus olevat laskumist on lõpuni jäänud veel väike asfaldilõik, vasakpööre ja lõpuspurt.

Rajakaart:

Rajakaart

Other information

Parkimine toimub Rakbere linna avalikes parklates. Võistluskeskuse vahetus läheduses olev parkla on reserveeritud teami arvestuses osalevatele võistlejatele. Ligipääs kuni parkla täitumiseni.